Ja preduzetnica

Jovana Antić

18. Novembar, 2021

  • #preduzetništvo

3 min

Za sve u životu potrebna je inspiracija. Kada smo jako inspirisani nečim, i imamo otvorene vidike i želju da pomerimo granicu, nadogradimo nešto što nas je inspirisalo, javlja se pokretačka energija koja omogućava da se snovi realizuju.

Kako i sama imam iskustvo u korporaciji dugo 10 godina, volim često da napravim paralelu. Ono što čini preduzetnika drugačijim od svojih kolega koji rade u korporaciji jeste brza realizacija ideje, i kreiranje sopstvenog profesionalnog puta. Meni je inspiracija definitivno prva na listi. Na drugom mestu za mene je ideja. Na trećem validacija ideje tj. traženje konekcije naše ideje sa uslovima na tržištu i sopstvenom snagom da nešto iznesemo. A onda sledi ono najlepše, a to je realizacija. Smatram da kada jednom krenemo u nešto svoje, tada verujemo svim srcem da smo doneli pravu odluku.

Jednom sam čula rečenicu, koje se setim svakoga dana. „Vaš biznis će se osećati onako kako se Vi danas osećate.“ I to je tačno. Do sada uvek bilo. Dakle, to je ona konekcija između nas samih i našeg posla. Neraskidiva veza. Naš posao, to je ogledalo nas samih.

Kada pravilno postavimo stvari na početku realizacije naše biznis ideje, onda je sve lakše. Ako ozbiljno shvatamo ono što radimo, tako pravimo okruženje gde svi veruju u svoj posao. Ukoliko na početku uradimo biznis plan, osmislimo pravu biznis strategiju, postavimo marketing i funkcionalnu strategiju, na pravom smo putu da naš posao bude pod kontrolom i da ima šansu da uspe.

Često se desi da vizulaizujem svoj posao i zamišljam kako će izgledati za 10 godina, pa za 20, maštam i crtam neki sebi dragi put. Nikada ne zaboravljam, da kada projekutujem prihod od prodaje uvek projektujem i troškove. I najbitnije, svaki novi trošak mora dobro da se validira, kako bi biznis bio održiv. I tako razmišljam. Ono što će biznis održati jeste kvalitet, rad, dobar tim, vera i ljubav. Duboko verujem da nikada ne treba štedeti na kvalitetu sirovine, proizvoda, usluge, mašine, itd.

I nikada, ali nikada ne treba štedeti na razgovoru sa svojim timom.

x
biznis
Jovana Antić
Zakaži
Biografija

Jovana Antić je završila osnovne i master studije na Univerzitetu Bocconi u Milanu, smer Međunarodna ekonomija. Posle završetka studija, 10 godina je gradila korporativnu karijeru u vodećoj farmaceutskoj kompaniji u regionu Hemofarm. U korporaciji, Jovana je radila u sektoru marketinga i restruktuiranja. Takođe, u periodu od 2011. godine do 2015. godine radila je kao zamenik direktora kompanije Velexfarm, specijalizovane za veleprodaju lekova. Po povratka u Hemofarm bila je angažovana kao savetnica generalnog direktora za marketing, da bi od 2017. godine postala Senior Direktor tima za marketing i prodaju CHC i OTC lekova. 2019. godine napušta korporativni svet i posvećuje se preduzetništvu i konsaltingu. Nekoliko godina je bila angažovana kao konsultant u Hemofarmu za marketing, komunikacije i digitalne transformacije.

Paralelno sa radom u korporaciji, pasionirano se bavila preduzetništvom i počela da gradi svoj brend KOOZMETIK, jedan od prvih domaćih brendova prirodne kozmetike, proizveden u Srbiji. Brend Koozmetik je danas jedan od lidera u kategoriji prirodne kozmetike, a istakao se kvalitetom i celokupnim nastupom na tržištu Srbije. Nakon uspeha brenda Koozmetik, Jovana je nastavila sa preduzetničkim poduhvatima. Od 2018godine pokreće svoj novi brend za dizajn, proizvodnju i prodaju dečije odeće MALO.

“Preduzetništvo je nešto čemu sam težila od kada sam bila mala, a to znači, da danas imam ideju, sutra je validiram sa sobom i tržištem, a već prekosutra krećem u realizaciju iste. Imam dvoje dece i 2 biznisa koje su oni pokrenuli zajedno sa mnom. Sa prvim detetom KOOZMETIK, a sa drugim MALO. Svaki dan mi je ispunjen izazovima i radošću kada te izazove rešim ili dostižem. Uvek razmišljam da sve uradim na 110%, i nije mi teško da se za tih poslednjih 10% posebno angažujem. Biram najbolji tim neistomišljenika sa pravim vrednostima, i verujem u ljude, edukaciju i kvalitet. ‘’

x
MARKETING
Branka Novčić Korać
Zakaži
Biografija

Branka Novčić Korać je ekspert u oblasti brend menadžmenta, sa fokusom na razvoju brend identiteta i upravljanju imidžom brenda.

Docent na Katedri za Marketing menadžment i odnose s javnošću Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu. Doktorirala je 2015. godine u oblasti brendiranja područja, na temi „Razvoj modela brendiranja nacija“, a fokus disertacije bio je na istraživanju interne i eksterne percepcije brenda Srbije. U oblasti brendiranja područja akademski se usavršavala u Italiji (Universitadegli Studi di Milano, Dipartimento di ScienzeSociali e Politiche), Austriji Center for Southeast European Studies, University of Graz) i Sloveniji (Univerza v Ljubljani, Fakulteta za družbene vede).

Profesionalno i stručno usavršavanje nastavila je i tokom rada na Fakultetu, radeći kao stručni saradnika i rukovodilac na projektima Arheološkog parka Viminacium, Dunavskog centra za kompetencije (Operativni marketing plan za destinaciju Cetral Danube Tour), Ministarstva poljoprivrede Republike Srbije (Strategija razvoja vinarstva i vinogradarstva Republike Srbije), Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam (Program turističkog brendiranja AP Vojvodine), Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija (Istraživanje stanja tržišta pružaoca usluga smeštaja), Tehnomanije d.o.o., Olimpijskog komiteta Srbije, brenda Equabottles (Slovenija), marketinške agencije Viralbeat (Italija), kao i kroz saradnju sa malim, domaćim brendovima.

Danas je saradnik u konsultantskoj kući Horwath HTL Beograd i suosnivač  nevladine organizacije Centar za brendiranje područja. Autor je knjiga, naučnih i stručnih radova.

x
Marketing Biznisa
Jovana Antić
O nama
Svesne smo činjenice da su pomoć i poslovni saveti najviše potrebni malim biznisima, ali i da niste uvek u prilici da angažujete vrsne stručnjake. Iz tog razloga osmislile smo programe konsultacija po meri Vašeg biznisa. Kroz 3 programa konsultacija dobićete praktične savete i konkretna znanja, prožete primerima iz prakse, koji će unaprediti Vaš biznis.

Kako bismo Vam pružile adekvatne stručne savete, udružile smo Jovanino bogato korporativno iskustvo i preduzetnička znanja u pokretanju novih biznisa, i Brankinu višegodišnju konsultantsku praksu i teorijska znanja iz marketinga. LearningLAB Vam daje pristup našem načinu razmišljanja i marketing/biznis logici zahvaljujući kojima na praktičan način pristupamo izazovima poslovanja.

    Prijava





    x