Eksperti
- #supplychain
- #production
Iskustvo u Operacijama na više pozicija u okviru lanca snabdevanja. Tokom 15 godina bila je član rukovodstva fabrike British American Tobacco u Vranju, gde je radila na poziciji tehničkog direktora, rukovodioca inženjeringa i servisa fabrike, proizvoda i kontrole kvaliteta. Tokom rada u BAT-u uvodila je organizacione promene u kompaniji uz Lean i WCM program, i bavila se kontinuiranim razvojem ljudi i timova. Članica je Upravnog odbora Srpskog udruženja profesionalaca u lancu snabdevanja. Osnivač i predsednica Upravnog odbora Udruženja za profesionalni razvoj žena “Poveži žene”. Članica Upravnog odbora Srpskog udruženja profesionalaca u lancu snabdevanja. Osnivač i predsednica Upravnog odbora Udruženja za profesionalni razvoj žena “Poveži žene”.
- #ecommerce
- #userexperience
- #onlinestrategy
Poslednjih 13 godina bavi se marketingom i digitalnim tehnologijama. Korporativno iskustvo gradio je u kompanijama Državna Lutrija Srbije i Philip Morris International, gde je promenio nekoliko menadžerskim pozicija u okviru marketinga. Tokom rada u kompaniji Philip Morris International nalazio se na poziciji regionalnog digital menadžera za SEE tržišta. Pored toga, bio je deo tima zaslužnog za lansiranje brenda IQOS u Srbiji. Najviše se bavio: onjaln prodajom (e-commerce), onlajn prisustvom PMI brendova na web-u, digital BTL-om, akvizicijom novih klijenata i zadržavanjem postojećih. Uz korporativnu karijeru, Željko se bavi i preduzetništvom. Jedan je od osnivača i suvlasnik digitalne marketing agencije Ellecta. Suosnivač je prvog cloudkitchen brenda u Srbiji – LOHA poke. Deo je tima koji je osnovao startup NomKitchen i startup BItebell. Danas radi kao preduzetnik na razvoju ova dva startup-a.
- #socialmedia
- #tiktok
- #content
Trenutno radi kao Social Media Specialist u kompaniji Nordeus, gde je deo tima koji se bavi predstavljanjem korporativnog brenda na digitalnim kanalima. Njen svakodnevni posao obuhvata planiranje, kreiranje i deljenje sadržaja, kao i sprovođenje digitalne marketing strategije u skladu sa employer branding ciljevima. Prethodno je radila u kompaniji Philip Morris International u Digital odeljenju, gde je najviše stekla iskustva u oblasti ecommerce-a. Pored korporativne karijere, Sara je uspešna preduzetnica na društvenim medijima. Zahvaljujući dosadašnjim znanjima, najviše u građenju zajednice i influencer marketingu, kreirala je svoj Instagram brend – NonOrdinaryStuff. Digital je Sarina velika “pasija”, koju sa uspehom prenosi na mnoge klijente, pomažući im da njihov nastup na Instagramu i TikToku bude bolji.
- #UX
- #design
- #webiste
- #apps
- #gaming
Preko 10 godina iskustva u oblasti UX dizajna (eng. User Experience design). Marijina specijalnost je dizajniranje iskustva korisnika na različitim digitalnim platformama, pre svega internet stranicama, aplikacijama za korisnike i platformama za mobilna plaćanja. Iskustvo je sticala kroz rad korporacijama i to u kompanijama: Infobip, Nordeus i IKEA. Angažovana je na različitim projektima, od razvoja internet stranica i aplikacija za brojne industrije, preko dashboard-a i kompleksnih sistema, do razvoja i dizajna igrica. Tokom godina radila je i kao freelance UX dizajner za brojne domaće kompanije. Poslednjih par godina dizajnira igre za mobilne uređaje u kompaniji Nordeus, pre svega igru TopEleven.