masterclass
Brend
Proširite znanja i vidike o BRENDU, njegovom kreiranju i izgradnji sa profesorom Marketinga, Univerziteta u Beogradu i stručnjakom za brendiranje.
PRIJAVI SEO Masterclass-u
Kroz višegodišnji rad sa kompanijama, preduzetnicima i onima koji to žele da postanu, utvrdila sam da je jedna od ključnih tema na koje se vraćamo brend. Iskustvo i praksa pokazali su da se neretko manje pažnje u poslovanju posvećuje procesu brendiranja.
Vođena potrebama tržišta odlučila sam da svoje naučno i praktično znanje strukturiram u formu prilagođenu biznisima. BREND Masterclass na jednom mesto objedinjuje temeljna znanja o brendu i na lak i jednostavan način približava i objašnjava ovu često kompleksnu i neopipljivu temu. Masterclass daje znanje o brendu i brendiranju, prilagođeno lokalnom kontekstu i objašnjeno kroz brojne primere iz prakse.
Format
3 sata uživo predavanja
Teorijska znanja + praktični primeri + primenjivi saveti
Praktičan zadatak
nakon Masterclass-a učesnici dobijaju zadatak gde na primeru svog biznisa treba samostalno da primeni stečena znanja
Follow-up konsultacije
dodatan sat grupnih online konsultacija, 7-10 dana nakon Masterclass-a.
Proći ćemo Vaše zadatke, moći ćete da postavite konkretna pitanja za Vaš brend i rešiti nedoumice.
Rad u malim grupama
do 15 osoba u grupi. Mogućnost direktne interakcije, povezivanje, širenje poslovne mreže i ostvarivanje potencijalnih saradnji
Pristup zatvorenoj Viber grupi „Marketing Biznisa“
Učesnici Masterclass-a imaju pristup zatvorenoj Viber grupi „Marketing Biznisa“ koja okuplja ljude koji razmišljaju na sličan način.
Teme
Diferentne prednosti
Pozicioniranje brenda
DNK brenda
Brend identitet
Komunikacija i lansiranje brenda
Kome je namenjen?
zaposlenima
preduzetnicima
entuzijastima
Gde i kada?
O predavaču
Prof. dr Branka Novčić Korać
Ekspert je sa 15 godina iskustva u oblasti brend menadžmenta, sa fokusom na kreiranju i razvoju brendova. Vanredni profesor je na Katedri za Marketing i odnose s javnošću Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu. Doktor nauka u oblasti brendiranja područja i nacija (tema „Razvoj modela brendiranja nacija“, 2015, istraživanje percepcije brenda Srbije). Stručno usavršavanje u inostranstvu sprovela je na univerzitetima u Italiji (Universitadegli Studi di Milano, Dipartimento di ScienzeSociali e Politiche), Austriji (Center for Southeast European Studies, University of Graz) i Sloveniji (Univerza v Ljubljani).
Profesionalno i stručno usavršavanje nastavila je i tokom rada na Fakultetu, radeći kao stručni saradnika i rukovodilac na projektima: Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija (Istraživanje stanja tržišta pružaoca usluga smeštaja), Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam (Program turističkog brendiranja AP Vojvodine), Olimpijskog komiteta Srbije, Arheološkog parka Viminacium, Dunavskog centra za kompetencije (Operativni marketing plan za destinaciju Cetral Danube Tour). Danas je saradnik u konsultantskoj kući Horwath HTL Beograd, suosnivač nevladine organizacije Centar za brendiranje područja i osnivač konsultantske kuće Marketing Biznisa LearningLAB. Savetnik je i mentor biznisima i preduzetnicima. Autor je knjiga, naučnih i stručnih radova.