masterclass

Brend

sa prof. dr Brankom Novčić Korać

Proširite znanja i vidike o BRENDU, njegovom kreiranju i izgradnji sa profesorom Marketinga, Univerziteta u Beogradu i stručnjakom za brendiranje.

PRIJAVI SE

O Masterclass-u

Kroz višegodišnji rad sa kompanijama, preduzetnicima i onima koji to žele da postanu, utvrdila sam da je jedna od ključnih tema na koje se vraćamo brend. Iskustvo i praksa pokazali su da se neretko manje pažnje u poslovanju posvećuje procesu brendiranja.

Vođena potrebama tržišta odlučila sam da svoje naučno i praktično znanje strukturiram u formu prilagođenu biznisima. BREND Masterclass na jednom mesto objedinjuje temeljna znanja o brendu i na lak i jednostavan način približava i objašnjava ovu često kompleksnu i neopipljivu temu. Masterclass daje znanje o brendu i brendiranju, prilagođeno lokalnom kontekstu i objašnjeno kroz brojne primere iz prakse.

Format

3 sata uživo predavanja

Teorijska znanja + praktični primeri + primenjivi saveti

Praktičan zadatak

nakon Masterclass-a učesnici dobijaju zadatak gde na primeru svog biznisa treba samostalno da primeni stečena znanja

Follow-up konsultacije

dodatan sat grupnih online konsultacija, 7-10 dana nakon Masterclass-a.
Proći ćemo Vaše zadatke, moći ćete da postavite konkretna pitanja za Vaš brend i rešiti nedoumice.

Rad u malim grupama

do 15 osoba u grupi. Mogućnost direktne interakcije, povezivanje, širenje poslovne mreže i ostvarivanje potencijalnih saradnji

Pristup zatvorenoj Viber grupi „Marketing Biznisa“

Učesnici Masterclass-a imaju pristup zatvorenoj Viber grupi „Marketing Biznisa“ koja okuplja ljude koji razmišljaju na sličan način.

Teme

Diferentne prednosti

Svaki biznis i brend poseduje nešto što ga razlikuje od konkurencije i čini jedinstvenim i drugačijim. Malo koji biznis to zna jasno da artikuliše. Kako da se izdvojite na tržištu? Kako da postanete jedinstveni i prepoznatljivi? Zašto ja, a ne neko drugi?

Pozicioniranje brenda

Kako da postanete prvi brend na koji potrošač pomisli? Koju poziciju treba zauzeti na tržištu? Biti premijum brend, pristupačan ili low-cost brend?

DNK brenda

Neopipljivi deo brenda je suština brenda, njegov DNK. DNK brenda čini obećanje brenda, vrednosti brenda, ličnost i priča brenda. Saznaćete šta je DNK brenda i kako da ga definišete za svoj biznis.

Brend identitet

Najpoznatji deo brenda, za većinu je logo, ali logo nije brend, već samo vrh ledenog brega nečega što mi u marketingu zovemo brend identitet. Proći ćemo kroz najvažnije elemente brend identiteta: ime, boje, logo, slogan, pakovanje, etiketa i dr. 

Komunikacija i lansiranje brenda

Konzistentna, standardizovana i dosledna komunikacija brenda brenda na svim tačkama kontakta sa brendom, kao i odabir efikasnih kanala komunikacije igraju važnu ulogu u uspešnom brendiranju. Na kraju, dobićete i smernice, korak po korak, za lansiranje brenda.

Kome je namenjen?

1

zaposlenima

u kompanijama koji se bave marketingom i kojima je potrebno dodatno znanje ili sistematizacija postojećih znanja u oblasti brendiranja
2

preduzetnicima

koji žele da samostalno kreiraju brend i potrebno im je znanje i usmerenje kako da to sprovedu na pravi način za svoj biznis
3

entuzijastima

koji dolaze iz drugih oblasti i struka i koji žele da steknu nova znanja i prošire vidike u oblasti marketinga i brendiranja

Gde i kada?

25
Maj
Subota
10:00 - 13:00
Beograd
Square Nine Hotel
21
Septembar
Subota
10:00 - 13:00
Beograd
Square Nine Hotel
07
Decembar
Subota
10:00 - 13:00
Beograd
Square Nine Hotel
PRIJAVI SE

O predavaču

Prof. dr Branka Novčić Korać

Ekspert je sa 15 godina iskustva u oblasti brend menadžmenta, sa fokusom na kreiranju i razvoju brendova. Vanredni profesor je na Katedri za Marketing i odnose s javnošću Fakulteta organizacionih nauka, Univerziteta u Beogradu. Doktor nauka u oblasti brendiranja područja i nacija (tema „Razvoj modela brendiranja nacija“, 2015, istraživanje percepcije brenda Srbije). Stručno usavršavanje u inostranstvu sprovela je na univerzitetima u Italiji (Universitadegli Studi di Milano, Dipartimento di ScienzeSociali e Politiche), Austriji (Center for Southeast European Studies, University of Graz) i Sloveniji (Univerza v Ljubljani).

Profesionalno i stručno usavršavanje nastavila je i tokom rada na Fakultetu, radeći kao stručni saradnika i rukovodilac na projektima: Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija (Istraživanje stanja tržišta pružaoca usluga smeštaja), Pokrajinskog sekretarijata za privredu i turizam (Program turističkog brendiranja AP Vojvodine), Olimpijskog komiteta Srbije, Arheološkog parka Viminacium, Dunavskog centra za kompetencije (Operativni marketing plan za destinaciju Cetral Danube Tour). Danas je saradnik u konsultantskoj kući Horwath HTL Beograd, suosnivač  nevladine organizacije Centar za brendiranje područja i osnivač konsultantske kuće Marketing Biznisa LearningLAB. Savetnik je i mentor biznisima i preduzetnicima. Autor je knjiga, naučnih i stručnih radova.

drugi o nama

Često sam dobijala savete kako da poboljšam poslovanje i unapredim poziciju svog brenda. Nakon konsultacija sa Brankom shvatila sam da mi je bilo potrebno da takve stvari čujem od nekoga ko ima dovoljno znanja i iskustva u praksi. To mi je ulilo poverenje i njene savete sam odmah krenula da primenjujem. Ohrabrila me je da napravim jedan od najvećih koraka u karijeri i uđem u partnerstvo. Kakvo olakšanje i energetski boost!
NEVENA
Modni dizajner i osnivač brenda NEO
Neko vreme su moje ideje „spavale“ u folderu i čekale da se sprovedu u delo. Prvi sastanak sa Brankom i dobijam savete, zadatke. Imala je odgovore na moja pitanja i dopunila praznine. Usmerila me je na razradu ideja, reorganizaciju posla. Svojim znanjem i iskustvom pomogla mi je da podignem firmu na viši nivo. Ništa nije obećala, a dala je mnogo više nego što sam očekivala. Bila je tu da reši svaku moju nedoumicu. Mentorski rad sa Brankom je za mene najbolja investicija.
JELENA
Naučna saradnica, arheološki park Viminacium
Nakon nekoliko godina okušavanja sreće, dobila sam najbolji mogući poklon - marketing konsultacije sa Brankom. Posvetila mi je puna dva sata i toliko me je oduševila svojim znanjem i posvećenošću da sam ubrzo poželela da je vidim ponovo kako bi mi pomogla oko rebrandinga. Žena koja je mom brendu dala novi vizuelni identitet i nesebično prenela svoje veliko znanje. Zahvaljujuži njoj, MAMA brend je postao pravi porodičan posao. Hvala Branka i vidimo se opet!
Dragana
vlasnica MAMA brenda
Neko vreme su moje ideje „spavale“ u folderu i čekale da se sprovedu u delo. Prvi sastanak sa Brankom i dobijam savete, zadatke. Imala je odgovore na moja pitanja i dopunila praznine. Usmerila me je na razradu ideja, reorganizaciju posla. Svojim znanjem i iskustvom pomogla mi je da podignem firmu na viši nivo. Ništa nije obećala, a dala je mnogo više nego što sam očekivala. Bila je tu da reši svaku moju nedoumicu. Mentorski rad sa Brankom je za mene najbolja investicija.
Maja
Vlasnica, Baby LEMONI
Na početku svakog biznisa, često se prepliću brojne ideja koji bez prave razrade mogu ostati samo na papiru. Na konsultacijama dobio sam upravo ono što mi je trebalo, fokus i plan delovanja ka realizaciji. Svi saveti su dati uz veliku dozu razumevanja mog karaktera koji je glavna crta pristupa klijentima i ideje o drugačijem viđenju i vođenju dental biznisa. Branka je ono što vam treba kako biste biznis ideju sproveli u delo i razvili do najdaljih granica, koje ona i sama konstantno pomera pristupom svemu što radi.
Uroš
Zubar i vlasnik AZIMUT dental solutions
Naše poznanstvo sa Brankom otpočelo je u digitalnoj sferi, ali se ubrzo preselilo u stvarni svet, propraćeno razgovorima o razvoju našeg projekta za koji je Branka uvek bila puna elana. Nedoumice dve istoričarke umetnosti brzo je otklanjao bistri um konkretne fonovke. Implementacija Brankinih ideja nije nam pružila samo konkretne rezultate, već nam je otvorila nove pravce razmišljanja.
Jovana i Sofija
osnivačice Slika i Prilika
Osobe kao Jovana, potrebne su da budu u okruženju svakom preduzetniku. Nesebična pomoć, znanje, iskustvo i podrška, samo su deo kvaliteta ove žene. Zadivljujuća je njena potreba da napreduje, pomera sopstvene granice, ostvaruje se i profesionalno i privatno. Pored divnih osobina koje je krase, obrazovanja i velike upornosti da ide dalje i uvek napred, Jovana je i majka dvoje dece. Velika je inspiracija za sve kolege i koleginice i osoba koja je svakako uticala i na mene.
Danijela
dizajnerka i vlasnica brenda LILU shoes

    Prijava





    x